برندهای معتبری در جهان هستند که دستگاه تصفیه آب را تولید و قطعات آن را عرضه می کنند.یکی از معروف ترین دستگاه ها، دستگاه تصفیه آب های تایوانی هستند که در بازار ایران هم محبوبیت زیادی دارند. دستگاه های تصفیه آب آمریکایی بیشتر در اروپا موجود می باشند. یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار، دستگاه تصفیه اب تایوانی است که تحت لیسانس آمریکا می باشد و به دلیل کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه  از محبوبیت زیادی در ایران و جهان برخوردار هستند.

دستگاه تصفیه آب آمریکایی بهتر است یا تایوانی؟

 

دستگاه های تصفیه اب آمریکایی اصل به دلیل تحریم ها در ایران موجود نمی باشند و یا نمایندگی رسمی و خدمات پس از فروش ندارند. ولی دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از نظر کیفیت و کارایی با برندهای آمریکایی برابری می کنند.

همانطور که برای خرید وسایل لوازم خانگی تحقیق می کنید و برند معتبر را خریداری می کنید، حتما برای دستگاه تصفیه آب خانگی خود هم اطلاعات زیادی کسب کنید چرا که وقتی از برند معتبر و مرکز فروش معتبر خریداری کنید با خیال آسوده می توانید آبی گوارا را نوش جان کنید.در ادامه بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در ایران و همچنین راهنمای خرید و قیمت آنها را به شما توضیح خواهیم داد.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران

همانطور که قبلا هم اشاره کردم، تایوان مهد تولید دستگاه تصفیه آب و قطعات آن می باشد. و یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه های تصفیه آب در ایران است. برند های تایوانی شامل آکواپرو، سافت واتر، سی سی کا می باشند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

تصفیه آب آکواپرو:

دستگاه تصفیه آب آکواپرو یک برند پرفروش و قدرتمند در صنعت تصفیه آب که در سال 1966 در کشور تایوان به تولید و عرضه محصولات خود پرداخت.تجهیزات پیشرفته این دستگاه تحت لیسانس آمریکا است و توانسته روش های مختلفی از تصفیه آب را از جمله اسمزمعکوس روی دستگاه های خود پیاده سازی کند. دستگاه های تصفیه آب آکواپرو دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و به خوبی آلایتده ها را شناسایی می کنند و آنها را از آب حذف می کنند.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران

تصفیه آب سافت واتر:

سافت واتر یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی است که به روش اسمزمعکوس عمل می کند و به همین دلیل کوچکترین ذرات مضر آب را از آن جدا می کند. با داشتن این دستگاه دیگر نگران سختی آب نباشید . این دستگاه دارای فیلترهایی به شکل کربن است و جنس این فیلتر ها ازنارگیل می باشد و به همین دلیل هیچ گونه آسیبی به بدن انسان وارد نمی شود.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارای تاییدیه وزارت جهانی بهداشت، تاییدیه اروپا و همچنین گواهینامه غذا و دارو آمریکا را دارد. این دستگاه دارای 6،7و8 مرحله ای در بازار موجود می باشند و همه مدل های آن به روش اسمزمعکوس عمل می کنند که این روش می تواند مولکول های اشباع نشده را از مولکول های اشباع شده جدا کند. این دستگاه ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا است.

 

تصفیه آب سی سی کا:

برند سی سی کا یک برند شناخته شده ای است و در سال 1963 در کشور تایوان شروع به کار کرد. سی سی کا تمامی قطعات از کوچکترین تا بزرگترین قطعات این برند در خود شرکت تولید می شود.

تصفیه آب cck سی سی کا یکی از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی می باشد که در ایران هم از محبوبیت زیادی برخوردار است. این برند هم مانند دیگر برندها ی تایوانی به روش اسمزمعکوس عمل می کند و دارای دستگاه های3،5،6،8 مرحله ای می باشند و همچنین در دستگاه دهای 8 مرحله ای می توان از فیلتر های لامپ uv جهت دانگل زدایی استفاده کرد. انواع فیلترها، هوزینگ ها، پمپ، بدنه و همینطور سیستم های کنترل فشار(گیج) با بالاترین کیفیت تولید می شوند و بر روی دستگاه ها نصب می گردند. سی سی کا تمامی گواهینامه های بین المللی را داراست و در لیست معتبر ترین ها قرار دارد. دستگاه ها در مراحل نهایی چندین بار تست می شوند تا اگر ایرادی داشت به طور کامل برطرف کنند. از این رو می توان از همه نظر به این برند باکیفیت اعتماد کرد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب این است که ابتدا اطلاعات زیادی در باره دستگاه های تصفیه آب تایوانی کسب کنید.  بهترین کار این است که از مراکز معتبر و نمایندگی های برند های تایوانی خرید کنید . همانطور که قبلا هم گفتم اگر در مورد این دستگاه ها اطلاعاتی نداشته باشید، تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل از تقلبی برایتان بسیار سخت می شود.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

حتما قبل از خرید دستگاه تصفیه آب اصل تایوان، از قیمت و کارایی آنمها کمی اطلاعات داشته باشید.نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب از گارانتی و خدمات پس از فروش آن مطمئن شوید چرا که مراکز خریدی که از آنها دستگاه را تهیه می کنید باید قادر به تامین قطعات و تجهیزات مربوط به دستگاه تصفیه آب خانگی شما باشند. حتما درمورد برندها تحقیق کنید اگر می خواهید یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت و اصل داشته باشید. برندهای معتبر با قیمت های بالاتری در بازار عرضه می شوند چون کیفیت بهتری دارند.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

دستگاه های تصفیه آب  تایوانی نسبت به کارایی که دارند، قیمت آنها متفاوت است. هرچه دستگاه دارای مراحل زیادی باشد، قیمت آن هم به نسبت بالاتر است. مهم ترین چیزی که بر روی قیمت دستگاه تصفیه آب تاثیر می گذارد، فیلتر های آن می باشد چرا که هرچه فیلترهای تصفیه آب بیشتری بر روی آن نصب شود به هان نسبت قیمت آن هم بالاتر می رود.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت این دستگاه ها تاثیر می گذارد، قیمت دلار است چرا که دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل با قیمت روز دلار، قیمت آنها هم در بازار تغییر می کنند.همیشه برای خرید هر وسیله ای نیاز به مقایسه قیمت در بازار وجود دارد اما از آنجا که دستگاه تصفیه آب رابطه ی مستقیمی با سلامت انسان دارد، نگران هزینه زیاد آن نباشید چرا که یکبا برای همیشه یک دستگاه تصفیه آب با قیمت بالا خریداری کنید، خیالتان از بابت کیفیت و سلامت آبی که نوش جان می کنید آسوده تر است.