دستگاه تصفیه آب سافت واتر یکی از برندهای قدیمی و معتبرتولید کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی بوده که ساخت کشور تایوان می باشد. در ایران نیز این برند در دو نوع به بازار عرضه می شود. یکی دستگاه های تصفیه آبی که از تایوان وارد می شوند و دیگری دستگاه هایی که در ایران با قطعات تایوانی مونتاژ می شوند. البته هر برندی در بازار نوع تقلبی و فیک آن نیز وجود دارد.

تصفیه آب سافت واتر ساخت کجاست؟

برند سافت واتر که یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب می باشد دارای تاییدیه CE، NSF، WATERQUALITY وiso می باشد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر توانایی حذف آلودگی ها، ناخالصی ها، کلر،نیتریت و نیترات و همچنین طعم و بو و مزه آب را از بین می برد و تا حد ممکن سختی آب را کاهش می دهد. دستگاه سافت واتر ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا است و این دستگاه به روش اسمزمعکوس عمل می کند که این روش تاییدیه سازمان جهانی بهداشت هم می باشد.روش کار این دستگاه به این صورت است که با کمک یک پمپ که بر روی دستگاه می باشد آب را وارد محفظه دستگاه می کند و به دلیل وجود یک محفظه با غشاء نیمه تروا آب ناخالص اجازه ورود ندارد و در آخر در یک طرف غشاء آب خالص و در طرف دیگر آب ناخالص جمع می شود.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر ظاهر زییایی دارند و فضای کمی اشغال می کنند. از آنجایی که این دستگاه در ایران مونتاژ می شود در بعضی از مراکز فروش برای این که قیمت آن را کاهش دهند، امکانش بسیار زیاد است که از استاندارد های دستگاه کاسته شود، برای مثال قطعات تایوانی را با قطعات ایرانی و یا چینی جایگزین می کنند و این دستگاه دیگر کیفیت لازم را ندارد. پس حتما از مراکز فروش معتبر دستگاه تصفیه آب سافت واتر تایوانی خود را خریداری کنید.در ادامه درباره شرکت تصفیه آب سافت واتر ، بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی و خرید دستگاه های تصفیه آب سافت واتر را به شما توضیح خواهیم داد.

شرکت تصفیه آب سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سافت واتر جزو اولین دستگاه های تصفیه آب است که وارد ایران شد. این دستگاه ساخت کشور تایوان است و تحت لیسانس آمریکا می باشد. برند سافت واتر در سال 1946 در تایوان فعالیت خود را شروع کرد. این برند 71 ساله دارای کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه است و یکی از بهترین محبوب ترین برندها در دنیا و همچنین در ایران می باشد. این کمپانی دارای گواهینامه های بین المللی معتبر در زمینه دستگاه های تصفیه آب شده است از جمله FDA، WATERQUALITY آمریکا و CE اروپا می باشد. برند سافت واتر اصل محصولات خود را طبق استانداردهای کاملا سختگیرانه تولید کرده است و آب خروجی آن دارای سطح کیفی و مورد تایید سازمان جهانی و معتبر USF می باشد.

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی شامل سه برند مطرح تایوانی آکواپرو، سی سی کا و سافت واتر می باشند که در ادامه به آنها می پردازیم.

آکواپرو:

دستگاه تصفیه آب آکواپرو جزو یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی است که این برند در سال 1996 در کشور تایوان شروع به فعالیت کرد و تمامی محصولات آن تحت لیسانس آمریکا می باشد.یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب این کمپانی، دستگاه اسمزمعکوس است.تمامی محصولات این برند در کارخانه تست شده و بعد به دست مشتریان می رسانند. این دستگاه دارای 6 مرحله می باشد.دستگاه تصفیه آب آکواپرو دارای پمپ PSI 125 می باشد و قدرت قابل قبولی دارد. با برق 24 ولت کار می کند و این دستگاه توانایی تصفیه ناخالصی هایی را تا 0.0001 میکرون را دارد. از ویژگی های این دستگاه شیرین کردن آب شور است. برای مشتریانی که در مناطقی زندگی می کنند که آب شرب محل زندگی آنها شور است این دستگاه بهترین گزینه است. برند آکواپرو دارای تاییدیه های جهانی و گواهینامه های بین المللی می باشد.

سافت واتر:

دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارای 6 مرحله می باشد و موتور بکار رفته در این دستگاه یکی ازپرقدرت ترین موتورها است و فیلتر های موجود بر روی این دستگاه به خوبی ذرات و ناخالصی ها را از آب حذف می کنند. ممبران سافت واتر دارای 11 لایه می باشد و می تواند بیش از 150 لیتر آب را تصفیه کند. در مجموع برند سافت واتر دارای کیفیت قابل قبولی است و می توان به راحتی به آن اعتماد کرد.

شرکت تصفیه آب سافت واتر

برند سی سی کا:

سی سی کا تمامی قطعات خود را بر روی یک براکت نصب کرده است و به همین دلیل جا به جایی آن آسان و فضای کمی هم اشغال می کند.

تصفیه آب سی سی کا ساخت کشور تایوان می باشد و در سال 1973 شروع به فعالیت کرد. کمپانی سی سی کا تمامی گواهینامه های بین المللی و تاییدیه های جهانی را داراست و با جرات می توان گفت که یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب تایوانی است. دستگاه های تصفیه آب سی سی کا از قطعات اورجینال استفاده می کنند که همین امر باعث کیفیت بالای آنها می شود. فیلتر ممبران این دستگاه می تواند تا 180 لیتر آب را تصفیه کند . در برند سی سی کا از منبع 12 لیتری استفاده شده و دارای شیر تنظیم املاح درون آب می باشد.

خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر

حتما قبل از خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر، درباره این دستگاه به خوبی تحقیق کنید چرا که بدلیل اینکه دو نوع از این دستگاه در ایران موجود می باشد که یک نوع آن از تایوان وارد می شود و نوع دیگرآن قطعات تایوانی بر روی دستگاه ها مونتاژ می شود و احتمال اینکه دستگاه تصفیه آب ایرانی و یا چینی و همچنین دستگاه تقلبی به شما عرضه کنند بسیار زیاد است. پس برای خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر تایوانی، حتما از نمایندگی و مراکز فروش معتبر خرید کنید چرا که یکی از ویگی های خرید از مراکز معتبر خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه و قطعات آن است و با خیال آسوده می توانید یک دستگاه باکیفیت و اورجینال داشته باشید.

خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر

شرکت راد گستر نوین یکی از مراکز معتبر و نمایندگی های برند سافت واتر، سی سی کا و آکواپرو در ایران می باشد که با ده ها سال سابقه طلایی در واردات و فروش دستگاه های اصل تایوان، با بهترین قیمت جهت رفاه حال شما مشتریان عزیزبصورت نقد و اقساط و همراه با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش، ارسال و نصب رایگان، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش این شرکت به صورت 7 روز هفته تماس حاصل نمایید.